[python] [Fwd: odeslání e-mailu přes Lotus Notes]

Petr Nesladek petr.nesladek na seznam.cz
Úterý Leden 5 08:04:05 CET 2010

Tento problém jsem řešil před časem taky,
cesta windows klienta je obecne nalezitelná ve Windows COMjako MAPI - např na http://code.activestate.com/recipes/149461/

V porovnání s SMTP mi připadala ale tato cesta problémovější - např mi v Python 2.4 a příslušný win32com nevracel stav odeslání apod..
Navíc při použití MAPI a vedle běžící Outlook zůstala odeslaná zpráva v Outlooku ve složce "K odeslání" a popisy  a manipulace se složkami byla dost těžkopádná a místy chybová - na obdobné chyby jsou dotazy k MAPI i na forech - takže pokud to jen trochu jde byla nejschůdnější cesta SMTP, a poue jako náhradní variantu s omezenou funkčností jsem měl implementované i MAPI.

Petr