[python] [Fwd: odeslání e-mailu přes Lot us Notes

azurIt azurit na pobox.sk
Úterý Leden 5 12:59:40 CET 2010

Geon, ved on predsa jasne napisal, ze SMTP nemoze pouzivat (zrejme to je zablokovane na firewalle). Nechapem naco mu teda posielas navod na ako robit so SMTP v pythone :) Ja osobne mu bohuzial nedokazem poradit avsak doporucoval by som ostatnym, ktori mu chcu pomoct, aby sa drzali jeho poziadaviek. Lotus Notes nie je standardny e-mailovy klient, je kompletne previazany s Lotus Domino (e-mailovy server) a oba pre svoju komunikaciu pouzivaju uplne nestandardne a uzavrete protokoly. Ak pise, ze vie pouzit len Lotus Notes, tak proste nic ine fungovat nebude. Zameral by som sa teda na to, ako sa to on snazi urobit, tzn. nejak sa napojit na Lotus Notes.

azur