[python] [Fwd: odeslání e-mailu přes Lot us Notes

Michal Molhanec mol-python na seznam.cz
Úterý Leden 5 13:35:48 CET 2010

On Tue, 05 Jan 2010 12:59:40 +0100 (CET) azurIt <azurit na pobox.sk> wrote:

> Geon, ved on predsa jasne napisal, ze SMTP nemoze pouzivat (zrejme to
> je zablokovane na firewalle). Nechapem naco mu teda posielas navod na
> ako robit so SMTP v pythone :)

Ona je tam i ukazka SimpleMAPI (uplne dole).

> Ja osobne mu bohuzial nedokazem
> poradit avsak doporucoval by som ostatnym, ktori mu chcu pomoct, aby
> sa drzali jeho poziadaviek. Lotus Notes nie je standardny e-mailovy
> klient, je kompletne previazany s Lotus Domino (e-mailovy server) a
> oba pre svoju komunikaciu pouzivaju uplne nestandardne a uzavrete
> protokoly.

To samozrejme neni pravda, to SimpleMAPI by podporovat mel.

> Ak pise, ze vie pouzit len Lotus Notes, tak proste nic ine
> fungovat nebude. Zameral by som sa teda na to, ako sa to on snazi
> urobit, tzn. nejak sa napojit na Lotus Notes.

Tak na LN by se melo dat dostat pres COM.

Ja bych, pokud nezabere ani to simplemapi.py z py.cz, ani to z
http://www.johnnypops.demon.co.uk/python/simplemapi.py
tak bych to zkusil rozchodit ve Windows Scripting Hostu a v pripade
uspechu to prepsal do Pythonu.