[python] [Fwd: odeslání e-mailu přes Lot us Notes

azurIt azurit na pobox.sk
Úterý Leden 5 13:51:15 CET 2010

Ja len vravim, ze rady typu 'pouzit SMTP', 'pouzit ineho klienta' atd. su tu vcelku neplatne a nic nepomozu. COM ani SimpleMAPI nepoznam, MS technologie neovladam. Preto som aj pisal, ze ja mu poradit nedokazem avsak na 99% je nutne pouzit priamo Lotus Notes, pripadne jeho kniznice/API.

azur