[python] pomoc v pythone

iThomaas bielik.thomas na gmail.com
Sobota Červenec 24 19:25:26 CEST 2010

Zdravim. Zacinam sa ucit v pythone a spravil som si taky "dotaznik"

pozdrav="Dobry den "
nazov='dotaznik.txt'
subor=file(nazov,'a')
meno=raw_input('Ako sa volas?: ')
subor.write("meno: "+meno)
print(pozdrav+meno)
farba=raw_input('Aka je tvoja oblubena farba?: ')
subor.write(" ,farba: "+farba)
print("Pekna farba")
vek=raw_input('Kolko mas rokov?: ')
subor.write(" ,vek: "+vek)
email=raw_input('Zadajte Vas e-mail: ')
subor.write(" ,e-mail: "+email)
odkazy=raw_input('Chcete mi nieco odkazat?: ')
subor.write(" ,odkaz: "+odkazy)
subor.close()
print("Dakujeme za vyplnenie dotaznika.")
import time
time.sleep(3)

vypise mi to informacie do textoveho dokumentu takto:

" ,meno: tomas ,farba: modra ,vek: 20 ,e-mail: test na test.sk ,odkaz:
nie ,meno: tomas ,farba: modra ,vek: 20 ,e-mail: test na test.sk ,odkaz:
nie"

a stale za sebou to pise ale ja by som chcel vediet ci je mozne nejak
nastavit aby sa to ukladalo pod seba pokazde ked vypisem ten
"dotaznik" takto:

"meno: tomas ,farba: modra ,vek: 20 ,e-mail: test na test.sk ,odkaz: nie"
"meno: tomas ,farba: modra ,vek: 20 ,e-mail: test na test.sk ,odkaz: nie"

Dakujem za pomoc.