[python] pomoc v pythone

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Sobota Červenec 24 20:07:16 CEST 2010

Musíš si to odřádkovat :-)

Před "subor.close()" napiš "subor.write('\r\n')" nebo, což je
korektnější, "subor.write(os.linesep)", nezapomeň někde nad tím uvést
"import os".

os.linesep obsahuje oddělovač řádků - na Windows tam bude "\r\n", na
Unix-like systémech (tj. skoro všude jinde) "\n". Mimochodem, existuje
ještě jedna možnost - otevřít souboru v režimu  "universal newline
support" a jako oddělovač řádku psát jen "\n", ono by se to pak mělo
na Windows na "\r\n" převést samo. (To, že jedeš na Windows, odvozuji
ze sleepu na konci.)

Petr Messner