[python] Python a Windows Mobile letos

RMiklos na pss.sk RMiklos na pss.sk
Středa Březen 3 09:01:23 CET 2010

Skus este IronPython, je to implementacia pre .NET
http://ironpython.net/

Spytaj sa na mailingliste ci sa da vyvijat aj pre Windows Mobile - myslim ze na to treba podporu pre .NET compact framework.

Roman

-----python-bounces na py.cz píše: -----

Komu: Konference PyCZ <python na py.cz>
Od: Radek Holý <radekholypublic na gmail.com>
Odoslal: python-bounces na py.cz
Dátum: 02.03.2010 22:04
Predmet: Re: [python] Python a Windows Mobile letos

Hm, škoda...
Budu doufat, že přecejen někdo na něco přijde.
Taky někdy musím zkusit ten Jython...
Na PythonCE mi napsali, že se našlo pár lidí, kteří by zkusili
pokračovat, ale nevidím to moc nadějně...

Co mám v plánu? Nic zajímavýho nebo světobornýho...
S pár lidmi chceme zkusit nějakou hříčku a mně se to bude hodit spíš
jen pro nějaké obyčejné pomocné aplikace. Nic, co by nenapsalo milion
lidí přede mnou...
Plus mám ambice na open-source navigaci, ale na to asi nikdy nebude
čas a s touto (ne)podporou to stejně asi nezvládnu...

Radek