[python] Python a Windows Mobile letos

Jan Bednařík jan.bednarik na gmail.com
Středa Březen 3 09:49:41 CET 2010

Ahoj,

jen jedna technická - Windows Mobile jsou dnes de-facto mrtvá platforma,
takže začínat vývoj pro ně nemá příliš smysl. Počkej si na specifikace
nových Windows Phone 7, hodně věcí tam bude úplně jinak a staré aplikace s
největší pravděpodobností nebudou úplně kompatibilní.

Případně bych doporučil zaměřit se na Maemo, tam by neměl být žádný problém,
případně kouknout jak je na tom s podporou Pythonu Android a iPhone OS.

Honza