[python] nevznik objektu

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Čtvrtek Březen 18 20:54:10 CET 2010

Ahoj,

> proč ti přijde vracet None jako špatný nápad? Mně to naopak přijde jako
> dobrý nápad. můžu psát takové to
> if objekt: něco

 To zalezi na pouziti a kontextu, nebudu ti cpat neco co je pro tve
pouziti zbytecne. Ale v Pythonu se obvykle povazuje za normalni, ze
pokud nejaka funkce dostane chybna vstupni data, tak hodi vyjimku, aby
ten kdo ji volal ze udelal neco spatne. Pokud jsou chybna vstupni data
ocekavana, tak je to zvlastni pripad. Ale podle toho co popisujes, by
se mi tam pocitove rozhodne hodila vyjimka.

> Narazil jsem jenom na netaddr a ipy, ale netaddr je příliš velký balík
> na to, co potřebuju a ipy zase nedělá to co chci. Nejsem příznivcem
> používání příliš velkých knihoven, zvlášť když je dobře neznám. Těch pár
> funkcí naprogramuju rychleji než bych nastudoval použití tech knihoven.

  Mel jsem konkretne na mysli IPy, sam nad tim mam napsany modul,
ktery ji rozsiruje o moje funkce. Jestli ti nevyhovuje, v poradku :)

  No, vetsinou se dneska pise:
> for line in f:
 - je to efektivnejsi :)

> pořád jsem si říkal, co to dělá za blbosti a pak jsem se musel bít do
> hlavy, co jsem za pako :-)

  Z toho si nic nedelej, to se mi stava tak casto, ze uz mam z toho
ploche celo ;-)

    Jirka