[python] parsing souboru

Tomas Hnizdil tomash.cz na gmail.com
Středa Květen 5 08:17:31 CEST 2010

Hezky den,
jelikoz s pythonem nemam zas tak moc zkusenosti, napadlo me, ze udelam
takovy maly brainstorming, nez se pustim do prace.
Mam soubor, ve kterem mam textova data ve formatu dictionary tj. '{'KLIC':
'hodnota', ...... {'SUBSLOVNIK': 'hodnota' ....} ...}
Potrebuji zjistit hodnotu dvou klicu, ktere jsou umitsteny skoro na konci
toho slovniku. Vsechno je to ulozeno jako jedna radka a ma to v prumeru 6000
znaku, prijde mi proto neefektivni to cist od zacatku a navic to nacitat
cele do pameti, python ma spoustu sikovnych funkci, o kterych nevim, proto
se ptam, zda to jde udelat nejak lepe ...

... staci odkaz, na ktery jsem nenarazil, necekam step by step navod - vazim
si vaseho casu :).

diky
Tom