[python] parsing souboru

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Středa Květen 5 08:38:05 CEST 2010

Tomas Hnizdil
>Mam soubor, ve kterem mam textova data ve formatu dictionary tj. '{'KLIC':
>'hodnota', ...... {'SUBSLOVNIK': 'hodnota' ....} ...}
>Potrebuji zjistit hodnotu dvou klicu, ktere jsou umitsteny skoro na konci
>toho slovniku. Vsechno je to ulozeno jako jedna radka a ma to v prumeru 6000
>znaku, prijde mi proto neefektivni to cist od zacatku a navic to nacitat
>cele do pameti, python ma spoustu sikovnych funkci, o kterych nevim, proto
>se ptam, zda to jde udelat nejak lepe ...

Jak často se to má spouštět? Jak velký ten soubor je? V jakém kódování je?
S jakou verzí Pythonu to má fungovat?

Pokud je na jednom řádku zápis celého slovníku, normálně bych
z toho udělal slovník (eval) a nedělal bych si s tím těžkou hlavu.
Pokud se to nemá provádět velmi intenzivně, nemá smysl se
zabývat optimalizacemi.

Něco takového:

>>> a
>>> d = eval(a)