[python] parsing souboru

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Středa Květen 5 10:33:39 CEST 2010

Ahoj,

  To skoro vypada, jako JSON format, na ktery existuji parsery (I
primo v Pythonu). 6000 znaku nema smysl nijak optimalizovat, to je
zbytecna ztrata casu.

  Mrkni se, jestli to nepujde parsovat pres JSON. Evil je zlo, hojne
pouzivane v JS a PHP, v Pythonu jsem ho (nastesti) snad nikdy nevidel.

  Jirka