[python] parsing souboru

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Středa Květen 5 14:04:17 CEST 2010

Ahoj,

pokud to vypadá jako JSON, asi nejlepší bude použít na to nějakou
knihovnu, jak už tu zaznělo. Další zmíněná možnost, eval, se mi moc
nelíbí.

Načítat do paměti bych se to nebál, 6 kB není zase tolik.

Kdyby to ale náhodou JSON nebyl, pak přeji příjemnou zábavu :)
Poslední dobou se objevují docela šikovné knihovny na parsování textu
pomocí zadané gramatiky, např. malá ukázka pro slovník:
http://gist.github.com/390687

Samozřejmě další možností je použít na obsah souboru regulární výraz,
pokud je to možné.

PM