[python] parsing souboru

Jan Janech devel na atlas.sk
Středa Květen 5 16:39:51 CEST 2010

hm resource modul som nepoznal, mozno by to slo vyriesit nejak takto.
Osobne ale radsej pouzijem eval a exec iba tam, kde ma bezpecnost az tak
nepali. Mam ich sice rad, ale urcite to nie je laska bez hranic.

> btw. Váš příklad mi nefungoval, asi tam bylo moc nul. Prej to nejde
> zkonvertovat na integer. Nebo máte 64-bit procesor?

hej mam 64bit procesor. Ale ako som pisal, neviem kolko nul to este
zozerie a skusat to nebudem (zase by mi to pozabijalo vsetko mozne :-D )

Ten resource modul ale urcite niekedy vyskusam, ked budem mat viac casu,
ze ci to pomoze aj v takychto situaciach.

Jan Janech
--

Ing. Jan Janech