[python] parsing souboru

Jakub Zíka jakub.zika.21 na gmail.com
Středa Květen 5 15:27:57 CEST 2010

Na Linuxu bych se proti přetížení procesoru bránil tak, že bych
spustil skript jako samostatný proces (např. modul multiprocessing
nebo subprocess) a pak bych mu posílal signály SIGSTOP a SIGCONT přes
funkci os.kill(pid, sig). Kdyby mi připadalo, že už běží nějak moc
dlouho, prostě bych ho vypnul přes signál TERM, pokud by nereagoval
(myslím, že se to může stát, když počítá např. 100000**10000000), tak
signál KILL. Protože by uživatel nemohl změnit chování při přijetí
signálů (protože by nemohl importovat potřebný modul), mělo by to
fungovat celkem spolehlivě. Maximální velikost použité paměti lze
omezit přes modul resource.