[python] parsing souboru

Jan Janech devel na atlas.sk
Středa Květen 5 16:08:33 CEST 2010

Ak myslite, ze je to take jednoduche, skuste si spustit,

list(xrange(10000000000000))

neviem kolko nul tam moze byt, aby to zobralo. Toto som skusil ked som
pisal predchadzajuci mail. Potom som ho musel pisat znovu, lebo mi linux
zabil thunderbird pre nedostatok pamate.

Viem, ze ak sa to spravi spravne, nemozem v eval a exec pouzivat ziadne
fcie (ani list, ani xrange), takze hentak uplne to napisat nepojde. Ale
verim, ze niekde na svete existuje vacsi borec ako ja ( :-D ) a ten to
dokaze takyto problem vytvorit aj so standardnymi prvkami jazyka.

Jan Janech