[python] OT: překlad cache, hash

Jan Janech devel na atlas.sk
Pátek Květen 7 09:37:00 CEST 2010

Dobrý deň,

v študijných materiáloch na našej škole sa využíva pojem heš (hešovacia
funkcia, hešovacia tabuľka, hešovací súbor...), asi to nie je zrovna
najlepší spôsob, slovník slovenského jazyka pozná to slovo pod úplne
iným významom. Ako je to v češtine neviem, ale neverím tomu, že by ste
to mali zavedené ako spisovné slovo. Napriek tomu sa ale používa.

Ján Janech