[python] zakazani importu

Juda Kaleta juda.kaleta na gmail.com
Čtvrtek Květen 27 17:17:48 CEST 2010

Ideone znám, když potřebuji něco narychlo vyzkoušet, je k nezaplacení.
Bohužel závislost na jiné službě je pro mne nevyhovující. Jedním z
důvodů je i to, že by existovala závislost na internetu.

Nakonec jsem to vyřešil spouštěním přes speciálního uživatele s nulovými
právy. Protože se nebude jednat o věřejný projekt, mělo by být toto
bezpečnostní opatření dostačující.

Juda.