[python] metorda str

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Středa Listopad 3 11:02:48 CET 2010

Python neni Ruby. Nemuzes takto predelavat implementaci builtin typu.

Proste jsi vytvoril novou tridu str, ale puvodni trida (typ) str zustala zachovana a kazdy novy retezec zapsany literalem (tj. jako na tom poslednim radku) je jen instance puvodni tridy str.

Proto kdyz chces obohacovat typ str o nove veci, pouzivej pak zapis jako na predposlednim radku. Jenom si tu odvozenou tridu radeji pojmenuj jinak nez zase str :)

Petr Messner