[python] metorda str

rajcze rajcze na gmail.com
Středa Listopad 3 11:03:04 CET 2010

Ahoj,

je mozny ze kecam, ale IMHO neni mozny reimplementovat takhle zakladni
typ v Pythonu. Jde o to, ze ta tvoje trida str nenahradi globalni
semantiku "retezec". Protoze ve skutecnosti "retezec" neni "trida" ale
"typ" (pokud si pamatuju) a ty jen vytvoris tridu se jmenem str,
nikoli reimplementaci typu.
A rekl bych, ze takhle to hacknout nepujde :)

Zvidavy invalida by se i zeptal, na co neco takovehoto potrebujes -
protoze to zavani chybou v navrhu.

joza