[python] wisiwyg html editor

Jakub Vysoky jakub na borka.cz
Pondělí Listopad 15 10:41:45 CET 2010

odpoved k BTW>

py2exe je celkem sikovny, ale python ma na distribuovani jine moduly a
utility. krome toho, ze exituje pip (na instalaci balicku), setuptools
a distribute (vylepsovani distribucnich knihoven), tak primo v
distribuci je modul distutils, ktery obsahuje napriklad pro windows
velice uzitecny command bdist_wininst, kteremu pro spusteni staci
pouze funkcni setup.py a ten vam vytvori windowsi instalator.