[python] wisiwyg html editor

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Pondělí Listopad 15 10:50:28 CET 2010

Děkuji za hint,
nemáte odkaz na tutor O:-). Něco jsem tedy našel pro bdist_wininst.
Vznikne mi tím balík, který se distribuuje samostatně? Py2exe dělá
defakto portable app, což je také příjemné, ale vytvoření instalačky a
její následná distribuce snad nebude na závadu, předpokládám, že
aktualizace nevyžaduje odinstalování a následnou novou instalaci programu.
MO