[python] wisiwyg html editor

Jakub Vysoky jakub na borka.cz
Pondělí Listopad 15 11:15:10 CET 2010

jasne, idealne hned v ofiko dokumentaci:

http://docs.python.org/distutils/introduction.html

jinak spoustu uzitecnych informaci bude v "packaging guide", ale to uz
je takove delsi cteni:
http://guide.python-distribute.org/

v podstate spoustu zdrojovych balicku z pypi lze stahnout a primo na
nich pustit setup.py bdist_wininst, coz vytvori kyzeny windows
instalator, ja jsem takhle instaloval na windows napriklad nose:
http://pypi.python.org/pypi/nose

upgrade funguje dle ocekavani (i kdyz jsem to dlouho nezkousel).