[python] automatické zadání hesla

Martin Kubát kubatmartin na seznam.cz
Neděle Listopad 21 15:14:36 CET 2010

Snazím se ve skriptu (pouštěný v cronu) stáhnout všechna data z
appengine serveru (zálohy + zpracování dat).
Teoreticky remote api umožnuje nezabezpečený přenos
(http://code.google.com/intl/cs/appengine/docs/python/tools/uploadingdata.html)
, ale bohužel mi to nefunguje. Chce to heslo.
Díky.
Martin Kubát