[python] automatické zadání hesla

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Neděle Listopad 21 16:07:48 CET 2010

Nažhavil jsem křišťálovou kouli a ta říká, že se to asi skutečně ptá
na heslo pomocí getpass.getpass, což je takový ten způsob čtení hesla
přímo z terminálu, ne přes stdin, takže se to špatně obchází. Jenže
lze použít i parametr --passin, kdy bude heslo čteno ze stdin a to už
si můžete nějak zařídit sám - řešením typu echo -ne 'jmeno\nheslo\n' |
nejakyprogram.

http://code.google.com/p/googleappengine/source/browse/trunk/python/google/appengine/tools/bulkloader.py#1190

Jinak třeba tady někdo řešil podobný problém:
http://samalolo.blogspot.com/2009/04/appcfgpy-tweak-to-allow-passing.html

Tento způsob zadávání hesla není moc hezký, asi to bude tím, že
appcfg.py je prostě vyvinut jako interaktivní nástroj a
nepředpokládalo se, že si ho někdo bude dávat do cronu. (Teda
předpokládalo se to asi jenom trochu, když tam tedy je ten --passin.)
Co s tím jinak ale nevím, AppEngine jsem nikdy nepoužíval.

Petr Messner