[python] Proces vs. vlakno

Tomas Hnizdil tomash.cz na gmail.com
Pátek Říjen 22 15:45:33 CEST 2010

Zdrojaky mam.
Nic s architekturama/platformama jsem tam nenasel, jeste se tedy zkusim
kouknout na ten omniORB ...

Jinak s temi jadry je to dobry napad, ale je to presne opacne :) (na 4jadru
to dela N+K procesu, kde N je pocet klientu, K je konstantni, na 8 a 16i
jadru to vytvori jen jeden proces, ktery ma vice alokovane pameti)