[python] Proces vs. vlakno

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pátek Říjen 22 15:36:01 CEST 2010

To není podle mě možné. Ale jak jsem psal, může být rozdíl nejen 32/64,
ale třeba podle počtu procesorů/jader. Např. pokud aplikace zjistí, že
máte např. 4 a více jader, funguje procesově, pokud máte jen jedno
jádro, tak vláknově. Musí to ale být někde v aplikaci/modulu. OS se
podle mě nemůže sám rozhodnout, jak bude aplikace fungovat.
Taky jsme problém s procesy/vlákny v Pythonu řešili a věřte, že systém
za Vás nic sám v tomhle směru neudělá. Vše řeší aplikační logika,
případně aplikační logika spolu s OS, ale nikdy ne OS sám.

T.