[python] WX Python do exe

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Pondělí Červenec 18 09:37:31 CEST 2011

Dobrý den,
po dlouhé době se zeptám na nějaký hint pro převod Pythonovského
programu do Exe. Program je napsán s xlrd a účetním jsem udělal rozhraní
ve Wx (přišlo mi hezčí a snadněji vytvořitelné, než v Tkinteru a
tkinterovské rozhraní mi nefungovalo dobře ze síťového disku).
No a teď jsem u kamene úrazu. Na cílový počítač nesmíme instalovat,
žádost o instalaci přes IT oddělení je zdlouhavé, takže potřebuji
vyrobit stand-alone exe.
Py2Exe mi neprojde, protože chybí msvcp90.dll, přestože jsem postupoval
dle http://www.py2exe.org/index.cgi/Tutorial#Step52 . Pokud knihovny
nainstaluji u sebe z
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?displaylang=en&id=29 ,
předpokládám, že "kompilace" projde, ale jak to bude s možností
distribuce, pokud je na cílovém PC nemohu nainstalovat?
Existuje i další cesta, jak z Pythonovského programu udělat Exe?
Distribuce s Python portable se mi moc nezamlouvá.
Děkuji za nakopnutí
	MO