[python] WX Python do exe

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Pondělí Červenec 18 10:36:54 CEST 2011

Ještě se doplním, zkoušel jsem i spustit:
c:\Python26\Scripts\cxfreeze.bat setup2.py build-exe

s výsledkem:
Usage: cxfreeze [options] [SCRIPT]

Freeze a Python script and all of its referenced modules to a base
executable which can then be distributed without requiring a Python
installation.

cxfreeze: error: only one script can be specified

V setup2.py je:
#! /usr/bin/python
# -*- coding: utf-8 -*-

from cx_Freeze import setup, Executable

exe = Executable(
	script="Dochazka.py",
	base="Win32GUI",)

setup(
	name="Docházky",
	version="1.0 B1",
	description="Převod docházky XLS do Amzdy",
	author="XXX",
	author_email="aa na axx.cz",
	executables=[exe])

Bohužel čas tlačí až moc..