[python] hash objektu, kontrola aktuálnosti dat v databázi

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Pondělí Červen 20 12:14:58 CEST 2011

Jo, pravda je, že když už ty data mám zparsované a nachystané, tak by
bylo nejjednodušší je i zapsat.
Nemám vůbec odhad jak to bude náročné na procesorový čas, každopádně,
když se mi každé dvě hodiny (nebo jakýkoli jiný nastavený interval)
přepíše vlastně komplet celá databáze, budu muset promazat i cache, to
bude taky něco stát...