[python] hash objektu, kontrola aktuálnosti dat v databázi

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Pondělí Červen 20 14:16:02 CEST 2011

> Nemám vůbec odhad jak to bude náročné na procesorový čas, každopádně,
> když se mi každé dvě hodiny (nebo jakýkoli jiný nastavený interval)
> přepíše vlastně komplet celá databáze, budu muset promazat i cache, to
> bude taky něco stát...

  Update kazde dve hodiny? To ridis raketovy provoz? ;-)

  Ale vazne - netusim, jak a pro koho tu aplikaci pises, ale kdyby mi
nekdo stahoval jidelni listek kazde dve hodiny, tak zacnu premyslet
nad blokovanim daneho stroje. Jednou za den bych to pochopil.

   Pokud resis optimalizaci, tak pri takovehle frekvenci stahovani
nebude problem zapis do databaze, ale prenesena data.

  Jirka