[python] hash objektu, kontrola aktuálnosti dat v databázi

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Pondělí Červen 20 14:25:21 CEST 2011

:) ook, je to přehnané, to mě teď pálí nejmíň, ale máš pravdu,
interval stačí delší ( i když, jednou za dvě hodiny stáhnout html
stránku snad není zase taková katastrofa pro web té oné restaurace)
Píšu to v první vlně jako takovou svoji hračku, data která si ukládám
slouží hlavně jako zdroj pro aplikaci na Androidu.
Chci jít na oběd, vytáhnu mobil a kouknu co dnes vaří v okolí :)