[python] hash objektu, kontrola aktuálnosti dat v databázi

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Pondělí Červen 20 14:35:13 CEST 2011

Ambice na půlku cz zatím nemám, ale každopádně tam mám formulář na
zažádání o přidání nové putyky, takže uvidíme jak se to bude líbit a
jak na to budu mít právě ten čas.
Proč řeším cache? No proč ne? Proč bych se měl pokaždé při požadavku
na meničko ptát databáze, když to jednoduše šoupnu do memcache a data
se naservírují od tam. To považuju za správný postup i kdyby to mělo
používat jenom 10 lidí.