[python] hash objektu, kontrola aktuálnosti dat v databázi

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Pondělí Červen 20 16:33:54 CEST 2011

> Proč řeším cache? No proč ne? Proč bych se měl pokaždé při požadavku
> na meničko ptát databáze, když to jednoduše šoupnu do memcache a data
> se naservírují od tam. To považuju za správný postup i kdyby to mělo
> používat jenom 10 lidí.

  Treba proto, ze ta databaze ma pochopitelne taky cache a je to bez
prace? Pri 10 uzivatelich budes mit vic prace s udrzovanim cache nez
za kolik to stoji. Ale jak jsem uz napsal, je to tvoje hracka ;-)

  Jirka