[python] hash objektu, kontrola aktuálnosti dat v databázi

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Středa Červen 22 13:12:13 CEST 2011

On 20.6.2011 16:33, Jirka Vejrazka wrote:
>   Treba proto, ze ta databaze ma pochopitelne taky cache a je to bez
> prace? Pri 10 uzivatelich budes mit vic prace s udrzovanim cache nez
> za kolik to stoji. Ale jak jsem uz napsal, je to tvoje hracka ;-)
>
>   Jirka

Martine, ver Jirkovi.

Kdyz budes optimalizovat az ve chvili, kdy to skutecne budes potrebovat,
usetris si boleni hlavy a nam cas. :)

Pises, ze to chces udelat "spravne". Podle meho spravne znamena "jak
nejjednoduseji to jde". A kesovani je vzdycky komplikace.

Tu evidentne zatim nepotrebujes. A vsichni vime, ze Python je na agilni
zpusob vyvoje jako stvoreny.

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  GPG key 1F059424