[python] omezeni globalniho slovniku

Visgean Skeloru visgean na gmail.com
Úterý Březen 8 23:02:35 CET 2011

Ano uniká, alespoň mně to hází chybu
Site Error

An error was encountered while publishing this resource.

*UnicodeDecodeError*
Sorry, a site error occurred.

Traceback (innermost last):

..alespoň pro firefox, pro chrome funguje v pohodě... (Což jsem si uvědomil
až teď) každopádně prostě to není vůbec ale vůbec přehledný. Prostě by to
chtělo mít nějaký lepší systém více vyhovující požadavkům na portál. Takhle
to vypadá jako by se někdo snažil naroubovat portál na wiki. Například já
jsem přemýšlel že bych přeložil články typu
http://www.siafoo.net/article/52ale prostě mi to nepřijde jako dobrý
článek na wiki.