[python] py.cz (Re: omezeni globalniho slovniku)

geon na post.cz geon na post.cz
Středa Březen 9 06:48:39 CET 2011

tu chybu ti to ale hází jen při vyhledávání, ne?

Pokud se ti nezdá, že by tutoriály nebyly vhodné pro wiki, zkus se
pozeptat po serverech, který se zaobírají programováním. Vždyť nemusí (a
ani není) být vše na wiki. Já si tedy myslím, že by to být mohlo, proč
ne. Pro delší věci se dokonce dělají domény třetího řádu, kde pak design
vypadá již podle tvých představ.