[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Březen 16 14:25:33 CET 2011

Lidí není tolik, to je pravda. Podle mě je to taky tím, že když už se
někdo dostane k Pythonu, tak to není úplná "programátorská lama"
(většinou) a neptá se na každou blbost, ale pokládá dotaz když už vážně
neví.

Když jsem ještě programoval v PHP odebíral jsem dvě české PHP konference
a polovina odpovědí na dotazy bylo typu: "to už se tu řešilo, projdi
konferu" nebo "co takhle vyzkoušet strejdu Googla", atd.
Tam skutečně velmi často padaly dotazy naprosto nesmyslně a skutečně
začátečnické, že si stačilo přečíst dokumentaci dané funkce na php.net.

TB