[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

geon na post.cz geon na post.cz
Středa Březen 16 14:46:57 CET 2011

Tady dycky bylo ticho :-)

Začátečníci, alespon podle mne a to jsem tu asi před léty psal
několikrát, nejsou na emailové konference vůbec přivyklí a mají problém
takto komunikovat. Na druhou stranu to je výhoda, jak tu někdo psal, že
tu nejsou opravdu hloupé dotazy od totálních neznabohů, kteří pořádně
ani neumí česky a chtějí hackovat vzdáleně učitelský PC.  ;-)

P.