[python] Vylepšení stránek py.cz

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Středa Březen 16 14:35:49 CET 2011

Možná by to chtělo vylepšit nebo připomenout takovou drobnost...
Už se zase neumím přihlásit, pokud bych chtěl něco editovat.
Buď jsem slepý, nebo to není moc intuitivní (obojí je možné ;)

P.
> Od: "Michal Molhanec" <mol-python na seznam.cz>
> Komu: Konference PyCZ <python na py.cz>
> Datum: 08.03.2011 19:21
> Předmět: Re: [python] omezeni globalniho slovniku
>
>Něco mi uniká? Články na py.cz jsou, wiki je to celý, na mail archív se
dostanu z titulní stránky na dvě kliknutí. Design by mohl být lepší, ale
kvůli tomu není potřeba měnit platformu.

>Problém přece není v technologii, ale v tom, kdo ty články bude psát.
Proč je nikdo nepíše dneska? Jak donutíte lidi, aby je psali, když
přejdete na CMS?

>Jestli vám přijde nepřehledná titulní stránka nebo struktura současného
py.cz, tak to lze přece změnit.