[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

Visgean Skeloru visgean na gmail.com
Středa Březen 16 23:27:12 CET 2011

Ehm, nic proti ale výhoda konference je spíš v tom že chodí právě na mail,
kde vám prostě neunikne, osobně jsem proti jakémukoliv webovému fóru atp.
prostě proto že jsem línej to neustále kontrolovat, ta samá situace nastane
na facebooku, možná by se hodilo mít nějaký mirroring s facebookem...