[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Čtvrtek Březen 17 08:04:37 CET 2011

Souhlas, facebook mi příjde úplně nesledovatelný, skoro bych ho ani
neřešil, příjde mi to divné chodit tam "diskutovat" o Pythonu.

--
S pozdravem
Martin Stiborský

Jabber: stibi na njs.netlab.cz