[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Březen 17 12:59:45 CET 2011

Dne 16.3.2011 17:14, Jirka Vejrazka napsal(a):
>    To mel byt pokus o vtip (ucet na FB nemam a ani neplanuju). Bal bych
> se prave takovych dotazu, ktere nevyresi ani odkaz na FAQ nebo "jak se
> spravne ptat", protoze "se mislel ze ste tu od toho abyste pomohly".
>
>    Jirka
Myslíš třeba toto:

Martin Dybal: Chtel bych se zeptat jestli nahodou nekdo nevi jakym
spusobem se da v pythonu vytvorit slozka vytvorit soubor neni problem
ale pokud dam do cesty souboru ktery chci vytvorit slozku ktera
neexistuje nevytvori ji to a hodi chybu :-(

nebo toto:

Martin Dybal: Ještě jeden dotaz nevíte prosím někdo jak dostat do
seznamu věci z diakritikou ze souboru?

To je, jen pro zajímavost, pravě ze skupiny na FB :-D

Tomáš