[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Čtvrtek Březen 17 21:17:17 CET 2011

> Já to vnímám více jako sad. Když to necháte osudu, nemáte nic. Pokud
> pečujete a připravujete podmínky, jste pan zahradník a sklizen bude
> velká. Osud může totiž být i ta práce na tom, aby něco bylo. :-)

To bych viděl jako užitečnější na mnohem základnější úrovni, než
na úrovní Pythonu. Třeba když se někdo zeptá na exec, tak odpověď
nezní nepoužívat v Pythonu, ale nepoužívat nikde. (projel jsem si
všechen svůj kód a našel 2x exec :-) ) Neboli: řekni nám
zadání, a my Ti dáme několik návrhů lepšího řešení, ale to nemá být
python, jenom myšlení. Nebo: Q: Jak smazat učitelův počítač? A: Začni
něčím jednodušším, třeba bankou. Zase žádný Python.
Bohužel, taková práce znamená trpělivě odpovídat stovce děcek na
debilní dotazy a doufat, že se 2 z nich chytí. Já spíš věřím tomu, že
ten, kdo si ty znalosti má získat, tak si je nakonec získá bez položení
přímé otázky, a s tím získá mnohem víc.
--
Petr