[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

geon na post.cz geon na post.cz
Čtvrtek Březen 17 20:48:23 CET 2011

> [...]
>
> Proč? :-) (no flames please. Já jsem trochu víc pro osud. Člověk se
> musí postupně
> k něčemu dopracovat, a s trochou štěstí to bude to, co mu sedí. S trochou smůly
> bude někdo podchycovat a podchytí něco, co tak být nemělo. No nic, zavolám
> astrologovi a půjdu spát.)

Já to vnímám více jako sad. Když to necháte osudu, nemáte nic. Pokud
pečujete a připravujete podmínky, jste pan zahradník a sklizen bude
velká. Osud může totiž být i ta práce na tom, aby něco bylo. :-)

P.