[python] exe s knižnicami = veľký objem dát

Zdenko Podobný zdposter na gmail.com
Neděle Květen 22 19:22:25 CEST 2011

2011/5/22 miamia <peterirbizon at gmail.com>

> vďaka za vaše reakcie. urobil som all in one súbor (moj program a
> knižnice) s py2exe a nasledne použil upx. výsledok:
> pred: 24 823 504 bajtov
> po: 23 579 856 bajtov
>
> je mi jasné, že najviac zaberajú knižnice (pygtk, glib, kinterbasdb,
> atď),

ako som pisal, skusal som to teraz na jednej pygtk aplikacii (py2exe
"pripaja" gtk, glib, gdk, cairo, pango a dalsie veci) a vysledok je niekde
na 7-8 Mb bez upx... Cize skus si pozriet na dalsie zavislosti tvojho
programu, ci ich naozaj potrebujes...