[python] exe s knižnicami = veľký objem dát

miamia peterirbizon na gmail.com
Neděle Květen 22 21:29:32 CEST 2011

On May 22, 7:22 pm, Zdenko Podobný <zdpos... na gmail.com> wrote:
> ako som pisal, skusal som to teraz na jednej pygtk aplikacii (py2exe
> "pripaja" gtk, glib, gdk, cairo, pango a dalsie veci) a vysledok je niekde
> na 7-8 Mb bez upx... Cize skus si pozriet na dalsie zavislosti tvojho
> programu, ci ich naozaj potrebujes...

hm, tak to nechápem, prečo mi to spraví takú veľkú distribúciu (určite
sú tam aj zbytočnosti, ale po pár dňoch s pythonom neviem určiť, čo je
plevel a čo nie, tak prosím o nakopnutie)
tu môžete vidieť, aké všetky súbory mi tam py2exe nakopíruje:
http://img17.imageshack.us/img17/5626/27216670.jpg

v programe používam importovanie:
import sys        #kvoli odchytavacu chyb a funkciam v texte
import traceback  #kvoli odchytavacu chyb

import pygtk
pygtk.require("2.0")
import gtk
import gobject
import urllib2
from datetime import datetime
import time, platform
import ConfigParser
import shutil
import kinterbasdb

a toto je môj setup.py (treba mi tam všetky tie includes? resp.
nechýbajú mi niektoré potrebné?):
# -*- coding: utf-8 -*-
from distutils.core import setup
import py2exe
import sys

class Target:
       def __init__(self, **kw):
           self.__dict__.update(kw)
target = Target(
       script = "xyz.py",
       icon_resources=[(1, 'icon.ico')],
       )

setup(

    windows = [target],

    options = {
                  'py2exe': {
                      'packages':'encodings, kinterbasdb',
                      'includes': 'cairo, pango, pangocairo, atk,
gobject, gio',
                  }
              },

    data_files=[