[python] učit Python 2.x nebo 3.x

Vlastimil Slinták vasco.vls na gmail.com
Úterý Květen 31 13:41:42 CEST 2011

Vzhledem k tomu, že většina studentů nejspíše nemá zájem naučit se programovat, nepletl bych jim hlavy různými verzemi. Naučil bych je jednu (asi 2.x) a hotovo.

Ti, kdo budou chtít používat Python i dále, budou mít motivaci se verzi 3 naučit sami. Ti, kdo nemají zájem o programování si „odkroutí” vaše hodiny a už na Python nesáhnout, takže jim bude naprosto jedno jestli se učili 2.x nebo 3.1.

S pozdravem,
V.S.