[python] učit Python 2.x nebo 3.x

geon na post.cz geon na post.cz
Úterý Květen 31 14:24:03 CEST 2011

Já jsem kdysi Python učil, ale již nejsem na technické škole, takže již
ne. Já osobně bych se přiklonil, pokud tedy možno, k 3.x. Pokud by nešlo
nahradit neexistující knihovny nebo místo nich prostě probrat něco
jiného, co již dostupné je, tak samozřejmě ne. Je málo pravděpodobné, že
za 5let se zastaví vývoj 3.x, více je pravděpodobné, vliv 2.x bude menší
a menší.
S pozdravem

Pavel Kosina

http://macek.sandbox.cz/texty/prvni-jazyk-python/