[python] dotaz na webovou aplikaci v pythonu

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Září 29 09:29:29 CEST 2011

Ahoj,

já teda nevím, ale nutit člověkovi, který neumí pořádně ani česky,
zrovna Django, bych řekl, že je poněkud kontraproduktivní :-)

Když si tak pročítám jeho mail, kde v poslední větě spojuje web v PHP,
ve kterém chce spouštět skripty v pythonu, tak bych radši doporučil
nějaký standardní postup přes pythonové CGI skripty.

Moje odpověď by tedy byla následující:

I v Pythonu je možné normálně naprogramovat webové rozhraní a pro
bakalářku bych šel přes jednoduché cgi rozhraní. Použil bych
jednoduché pythonové knihovny, djangu bych se vyhnul co největším
obloukem :-)

David